Sponsor der muliggør Dansk Paintball Forum

Forfatter Emne: Reball ved Århus  (Læst 2483 gange)

Offline Jeppe

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
Reball ved Århus
« Dato: September 22, 2013, 05:30:31 pm »
Nu er jeg sådan et heldigt asen der førhen har boet tæt på Taastrup...men hvad gør man hvis man gerne vil have lidt reball træning i nærheden af Århus?  :o

Offline Kri_stoffer

• Moderator
  • Amatør Medlem
  • Ugly Ducklings
    • Vis profil
Sv: Reball ved Århus
« Svar #1 Dato: September 22, 2013, 07:24:41 pm »
Der er ikke noget sted, du skal enten til Odense hver mandag og onsdag eller til Holstebro, hvor der er hver første fredag i måneden.
Der er dog lige åbnet et nyt paintballsted ved Århus, som du bør komme ud og støtte, se mere på FB:
http://www.facebook.com/groups/154553274669710/
Moderator på Pball.dk

Offline Jeppe

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 22, 2013, 08:22:45 pm »
Det er mest for motionens skyld og for lige at holde "instinkterne" ved lige. Regner ikke med at springe på paint foreløbig.
Det er da langt man skal. Ville det ikke være oplagt at lægge en reball hal i århus så??

Offline Kri_stoffer

• Moderator
  • Amatør Medlem
  • Ugly Ducklings
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 23, 2013, 10:51:30 am »
Problemet med reball er at der ikke er penge i det, da man genbruger kuglerne og folk max vil betale 100 kr. pr. træning, men meget gerne mindre via 10turs kort eller lignende.

Så hvis der er én, der skal åbne en reball-hal, skal det være én der tjener pengene ved siden af og ikke har noget mod at smide en masse penge for at bygge eller klargøre en hal til reball og evt. købe luftbank-system(hvis ikke det er ved en eksisterende bane).

Så desværre er det ikke sådan lige til, der skal store investeringer i at bygge/klargøre en hal og man tjener ikke rigtigt noget på det - medmindre man kan lave en masse andre aktiviteter i hallen, når der ikke er træning
Moderator på Pball.dk

Sponsors der muliggør Dansk Paintball Forum