Sponsor der muliggør Dansk Paintball Forum

Forfatter Emne: Biggame 2013 North Vs South  (Læst 3355 gange)

Offline Wronski

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
Biggame 2013 North Vs South
« Dato: December 23, 2012, 11:49:26 am »
Hvis man vil ud i Verden og prøve sjov paintball - så vil jeg gerne anbefale:

http://www.northvsouth.com/

Jeg har været med en del gange da det var et nyt Biggame, -

Det er formentlig det største sådan rent industrielt i Europa (ikke flest deltagere), - men får meget stor opmærksomhed fra paintballindustrien, - der vises nyheder og der er gramsepræmier osv

Nogle kommer mutters alene og camper. Nogle er SAS-soldater - andre er militærnægtere.

Der spilles på et stort og kortlagt engelsk militæranlæg som normalt benyttes til at lære de engelske soldater at køre i højre side af vejen i stedet for venstre, - når man kører ind skifter man fra højre- til venstrekørsel... http://www.facebook.com/pages/Swynnerton-MOD-Training-Camp/189843337722289

Mit budget har været en 5-6.000,- med transport, spil, paint, overnatning - det er en god pris for at få lov at skyde på usandsynligt mange modstandere.

Paint koster cirka 200 pr carton - og skyder du 6.000 skud af, - så har du skudt meget og mange.

Jeg vil varmt anbefale at man tager afsted, - også, - hvis man normalt spiller sportspaintball, - jeg skyder normalt ikke på børn - de får lov at løbe, - men - hvis du selv skulle have lyst at tage dine unger med er aldersgrænsen 12 år (man har talt om 10 år), -

Jeg vil også anbefale bane-ejere at tage afsted og se, - hvor stort paintball kan blive, - hvis man trækker i de rigtige tråde, - meget vil kunne smitte af på banen derhjemme efter en dag med; "rape, pillage and plounder" i North Vs. South

Jeg kan hjælpe med paint og udstyr hos Manic Paintball, - endvidere Tiberius og Tippmann er på plads. Men der er også mængder af andre fabrikanter og distributører som har sjovt paintball gear. Kan anbefale BZ og London Paintball.

MVH

Kristian W-Petersen,
Mail@ArmsGallery.dk
www.paintball.dk

Offline Wronski

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
Sv: Biggame 2013 North Vs South
« Svar #1 Dato: Februar 08, 2013, 03:23:28 pm »
Vi har startet et hold derovre, - som man er velkommen til at melde sig på

Vi spiller på "North" og team "Arms Gallery" - du er velkommen til at spille med...

Har gode aftaler med:

Manic - Dark Sports / GI MilSim / Procaps / V-Force / Tiberius / Osv
Tippmann - Guns / Paint / Maske / Pyroteknik
Dye/Proto - Guns / Masker / mm

Der er ting du vil røre og se, -

Er der ting du skal bruge til spillet; paint, maskeglas, rensegrej og andet du har gået og funderet over, - så kan jeg stille forudbestilt grej klart derovre til specialpriser.

MVH

Kristian W-Petersen,
www.paintball.dk
mail@armsgallery.dk

Offline Wronski

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 17, 2013, 09:28:45 pm »
Pr DD er 41 svenske paintballspillere mobilliseret til North vs South 2013 - det er f.eks nok til at man kan køre et 4 timer langt extra invasionsspil som del af hele paintballfestivallen. Vi kan godt få Dannebrog på listen over angribere, - hvis vi stiller flere end mig og junior.

Biggamet er blevet en paintballfestival med 3 games;

Blackout nightgame: http://www.northvsouth.com/BLACKOUT.html
UK imod ros: http://www.northvsouth.com/UK-VERSUS.!.html
Checkpoint: http://www.northvsouth.com/CHECKPOINT.html

Man kan prøve MegArena-paintball, - lasergames, - samt møde stort set alle producenter af paintballudstyr som giver dette biggame sin fulde opmærksomhed.

Der lagt en Youtubekanal:
http://www.youtube.com/user/NorthVSouthOfficial

North Vs South Big Game i England www.northvsouth.com

Book selv rejse - der er fly til London eller direkte til Birmingham:

Her er et cirka budget:

Bilet til paintballfestivallen: £50 - £60 - Ca 450 - 600,-
Fly: ca 1000 - 2200
Bo: ca 800-1200 (3 dag på hotell) eller camp-at-site eller bed-n-breakfast
Billeje: ca 4 - 700,- kronor pr pers, - flere kan slå sig sammen og dele
Paintballs (1-3 kasser á £22): 2- 600,-
Fortæring 500,-

Ialt 3.400,- til 6.000,-

Jeg håber at der er baneejere, klubber som vil med over og lære noget - samt nye og gamle spillere, - der vil have en STOR oplevelse med paintball.

Vi er blevet tilbudt at sælge billetter til eventet, - men det er enklere og billigere, - hvis danske spillere booker Festivalbilletten online hos Warped; Tilmeld dig team North - team "Arms Galler" jeg hjælper gerne med spørgsmål omkring arrangementet og løser evt knuder.

MVH

Kristian W-Petersen,
www.paintball.dk
mail@armsgallery.dk

Offline Wronski

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
Biggame 2013 North Vs South
« Svar #3 Dato: Marts 14, 2013, 03:13:55 pm »
Så er vi også med på programmet til årets Biggame

Hvis du tilmelder dig online, - spil for team "North", - hold "Arms Gallery"

MVH

Kristian W-Petersen
mail@armsgallery.dk
www.paintball.dk

www.facebook.dk/armsgallery

Offline Jacobp85

• Newbie Medlem
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 31, 2013, 09:39:42 pm »
Kan man medbring eget udstyr eller hvordan er reglerne ii forhold til at flyve med en pball markør?

Offline Wronski

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 15, 2013, 07:50:30 pm »
Man tager din egen markør med, -

Luftlasken skal være: Tom og åben, - det kan du godt blive afkrævet en underskrift på, - der er mange danskere der efterhånden har været ude at flyve med deres paintballguns.

Lufttanken er åben og tom, - når du har enten tage hele ventilen af flasken eller taget 5K/7,5K burtknobben helt af.

Udstyret er IKKE håndbagage og du skal oplyse om, - at du har en luftpistol og en tom åben trykluftflaske med i kufferten, -

Der er folk der rejser mutters alene og andre der tager afsted i hold, - vores svenske rejseselskab er vist på 50 mand, - og der er også plads til dig.

MVH

Kristian W-Petersen,
www.paintball.dk

Offline Wronski

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 15, 2013, 08:12:13 pm »
www.northvsouth.com

Så er der ikke så længe igen - blot 3 uger, - der er købt masser af flybilletter og der kommer folk fra hele europa - industrien slutter stort op omkring eventet, - jeg har et par nye lokketoner der gør at du skal være med til at spille dette Biggame:

3-5 Maj 2013.

Riot Training Experience, - skyd pøblen, - eller vær pøblen, - regn med slag og blå mærker

Hostile Intensions CQB Experience - først træner du en mision - og så udfører du den bagefter (tidl er det holdt i bygningerne), cool og meget intenst spil, - megadrenlanin i dette...

Både SM fireworks og klassiske Enola Gaye er på plads (Obs tag ikke dette fyrværkeri med hjem i flyveren).

Yarnfield Park er et OK hotel, - ikke så langt fra Swindon militæranlægget. Husk at sige ved booking at du spiller med i Warped Biggame (special rate).

Kør i kampvogn med Amourgeddon.

6 live bands spiller (nogle af dem har man måske lyst til at skyde - andre skulle efter sigende være OK (følg North Vs South på FaceBook), - der er lagt kritik og clip´s op.

Fredag 3. Maj er der Operation Blackout, - det er et nattespil, - en redningsmission, - undgå vagterne - befri gidslerne - der er PT 400 tilmeldte, - intimt.

Lørdag 4. Maj er det Enola Gaye - England imod alle os andre? der er 600 tilmeldte.

Søndag 5. Maj er det så Checkpoint "The Biggame" det største i england nogensinde (endags arrangement), - der er 1.700 tilmeldte - og der kan være mange-mange flere - DVS at du som minimum har 850 fjender at skyde på (der re-spawnes og tælles tabte armbind, - så det er ikke ualmindligt at skyde et par hundrede, - hvis man gider være aktiv)...

Der pistolduel med paintball, - Lasergames for ungerne osv-osv

Køb Paintballfestivalbilletten til 60 GBP (500,-) og deltag i alle 3 spil.

North Vs South er Bl.a sponsret af Tippmann og flere andre, - det meste af paintballindustrien bakker op om dette event, - du burde gøre det samme, - saml dine nærmeste og få røven i gear, - der er stadigvæk billige flybilletter at få...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=511180992262578&set=a.170423346338346.34621.169874153059932&type=1&theater

MVH

Kristian W-Petersen,
www.paintball.dk

Evt spørgsmål, - skriv til mail@armsgallery.dk

Offline Wronski

• Novice Medlem
  • Jeg hænger på!
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 15, 2013, 04:26:04 pm »
Det var en rigtigt fin tur, - vi fik skudt en del:

Max fik sin ilddåb (han har været med til paintballa-arangementer fra klapvognsalderen), - men er først fyldt 13 i Marts, - man skal have gået 7 år i skole for at kunne deltage derovre, - så drengene der var med var fra 12-13 år og opad (nogle var over 60).

Der var 3 spil - hovedspillet om søndagen, - hvor der er mange spillere med og mange opgaver, - er det sjoveste.

I forhold til andre STORE biggames er der godt styr på forløb og planlægning, - visse biggames er FOR store, - formatet er i virkligheden underordnet, - når blot tingene er godt organiseret og man ikke skal lede i timevis efter modstandere at skyde på.

Jeg kan anbefale at man melder sig på Warpeds North Vs South Facevook side - der ligger rigtigt mange fede billeder.

Tiden (månederne) fra man bestiller sine festival- og flybilletter - flyver afsted...

Vi var sammen med 50 svenskere - et blandet hold af spillere, - men en flok festlige fyre der forstod at give den max gas på banen.

Vi deltager gerne en anden gang! Og, - håber at der efterhånden er andre danskere som får lyst til at deltage i røg og damp.

Her er en filmsnut fra afslutningen:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=522816614432349&id=169874153059932

Vil man spille paintball for sjov - så er alle de Biggames jeg kender til i Danmark og Sydsverige, - værd at tage hen til, - "hvor-godtfolk-er-kommer-godtfolk-til".

Bedste paintballhilsner

Kristian W-Petersen,
Arms Gallery.

Sponsors der muliggør Dansk Paintball Forum