• Velkommen, Gæst
news Nyheder: Kig forbi PBNews.dk - Siden er nu officielt åbnet! news

Sponsors der muliggør Dansk Paintball Forum

Scan-ball - Paintball til Sport & Udlejning
Odense Paintball

Forfatter Emne: Fog Buster Anti Fog Lens Treatment (Skrub-a-dug)  (Læst 1208 gange)

Offlinetøsen

• MonStars
  • Novice Medlem
  • *
  • Poster: 272
  • No pain no game..
    • Vis profil
Sv: Fog Buster Anti Fog Lens Treatment (Skrub-a-dug)
« Svar #15 Dato: man 15 Februar, 2010, 19:21:27 »
  •  
det gør det ikke spor bedre at han lades somom..... ;) 
Logget

OfflineNick Brockdorff

• Pro Medlem!
  • Poster: 2.178
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: tir 16 Februar, 2010, 03:25:59 »
  •  
Hmmmmm.... Hej Nick...

Jeg læste at; Frederikke er glad for sin Grill™ og at CP Nano Super Antifog virker! (Enig)!!!

------

Hehe - buddy, alle mine masker er V-Force, købt hos dig, så jeg joker bare lidt med ham ;)

Nick
Logget
I'm not sponsored - I CHOOSE to use:

Offlinetri9ty

• Copenhagen Synergy
  • Novice Medlem
  • *
  • Poster: 83
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: tir 16 Februar, 2010, 09:06:48 »
  •  
Freddie: Du har nok ret. Giver god mening, at hvis skummet bliver tilsträkkeligt gennemblödt så ender det med, at det render ned af glasset. For som jeg har pointeret för så har det intet med dug at göre, men er derimod reel fugt/väske/kondens (kärt barn har mange navne).

Kristian: Har du disse skumindsatser på lager? Så kunne du måske evt. smide sådan et par og et par af de her Guddommelige Fog Buster afsted med posten? Så slipper jeg at köre til Kbh. da jeg egentlig samtidigt synes jeg har fået styr på hvad der formentlig er årsagen til mine/vores problemer.

Nick/Tösen: Der kommer sorte talebobler ud af munden på jer!? Helt enkelt censureret og selekteret fra... ;)

Som tilläg til mine erfaringer kan jeg sige, at jeg ikke har törret af mellem spillene. Har ikke engang haft masken af heller. Da det er reball er jeg bare blevet på banen og kört videre med det samme 3-6 spil i träk til jeg ikke har kunne se noget som helst längere ::)

Tak for hjälpen og Kristian: S.U.

Sponsors der muliggør Dansk Paintball Forum