Sponsor der muliggør Dansk Paintball Forum

Nylige indlæg

Sider: [1] 2 3 ... 10
1
Paintball Snak / Sv: Paintball
« Nyeste indlæg af Kri_stoffer Dato September 03, 2017, 10:39:12 am »
Prøv at høre midtjysk event, Jesper har et godt program kørende derude
2
Paintball Snak / Paintball
« Nyeste indlæg af Søren Madsen Dato August 27, 2017, 06:08:37 pm »
Godaften, jeg er lidt nysgerrig på, hvor populært paintball er, og hvor det er muligt at spille med eget udstyr, og hvor henne, enden jeg går ud og bruger penge på udstyr, jeg bor i Skanderborg, så gerne noget der omkring.
Mvh Søren.
3
Paintball Snak / Sv: Klubber.
« Nyeste indlæg af Kri_stoffer Dato Juli 31, 2017, 09:46:59 pm »
Definer klubber?

Der er en del hold og baner, nogle af disse har foreninger tilknyttet.
Hvor er du specifikt interesseret i i landet?
4
Paintball Snak / Klubber.
« Nyeste indlæg af Leif Dige Dato Juli 25, 2017, 08:26:07 pm »
Hej.

Er der nogen som ved hvor mange klubber der er tilbage i Danmark og hvor de evt. befinder sig...???

Leif.
5
Privat Køb og salg / shocker
« Nyeste indlæg af Leif Dige Dato Juli 25, 2017, 08:24:32 pm »
Hej.

Er der nogen som ligger inde med en eller anden form for shocker NXT og evt. også stumper som de gerne vil sælge :-)

Leif.
6
Paintball Snak / Sv: Indførsel af painball geværer fra Tyskland
« Nyeste indlæg af Kri_stoffer Dato Juli 24, 2017, 10:26:04 pm »
Der er ikke restriktioner på indførsel af paintball markører fra Tyskland, bare sørg for at have informationsmateriale om markørerne med, hvis nu I skulle blive stoppet ved grænsekontrollen.

Det er en anden sag, hvis I tænker på at flyve med dem og have dem med i kabinebagagen
7
Privat Køb og salg / Salg: BT Delta, Sterling Silver, maske mm.
« Nyeste indlæg af Kepler Dato Juli 24, 2017, 11:57:15 am »
Hej folkens, jeg har lidt blandet til salg, som desværre bare ligger, uden jeg får det brugt.

NYT og UBRUGT (BT prøveskudt en enkelt gang, men ikke brugt i spil). Se vedlagte billede.

BT Delta med påmonteret rail, RAP4 red dot sight og slange-feed.
RAP4 Bæretaske til flaske og ammo.
Maske.

BRUGT:

Sterling Silver markør m. ekstra løb. En gammel top-of-the-line pump-action klassiker fra da sporten var ung herhjemme. Har tjent mig upåklageligt. Meget pæn og velholdt.

Prisforslag: 1699,- for hele samlingen. Det er mindre end hvad jeg gav for BT Deltaen alene fra ny af.
Kan afhentes (jeg bor i Nordjylland) eller sendes med GLS. Ved forsendelse kan vi splitte omkostningerne mellem mig og køber.  :)

Send en email til kepler@email.dk hvis du er interesseret.

8
Paintball Snak / Indførsel af painball geværer fra Tyskland
« Nyeste indlæg af lspeter Dato Juli 10, 2017, 03:41:39 pm »
Hej,

Jeg er bosidende i Tyskland og vil er 2 der gerne tage vores painball geværer/pistoler med til DK her i sommerferien. 

1. alle enheder er max 200BAR og cal 43/45.
2. jeg er dansk statsborger men min ven har tysk statsborgerskab.

Har ledt overalt på nettet men har ikke fundet ud om det er ok at tage våbenende med over grænsen.

Er der nogle herinde der kan hjælpe ?

9
Træninger / Sv: Åbne trænings muligheder
« Nyeste indlæg af Allan Dato Februar 01, 2017, 07:33:53 pm »
Tak for det Kristoffer, jeg fik også svar fra Frank idag omkring Reball træning om onsdagen så alt er super. Jeg regner med at komme ned forbi på onsdag og blive skudt til lirekasse mand  :D

Sinbeck skrev også retur, der var noget Biggame under opsejling men der ville være mere info på Facebook, men jeg er ikke hoppet på det endnu  ;D
10
Træninger / Sv: Åbne trænings muligheder
« Nyeste indlæg af Kri_stoffer Dato Januar 31, 2017, 07:19:10 pm »
Der er træninger i Odense hver onsdag, bare ring til Fonnes via nummeret på odensepaintball.dk

I Jylland er der træninger nogle forskellige steder med forskelligt fokus.
Ved Aalborg holder Rabbits træninger engang imellem her i off season, det bliver mere regulært i alm. sæson.

I midtjylland holder Sinnbech træninger ved midjyskevent se mere: https://www.facebook.com/midtjyskevent/?fref=ts
Sider: [1] 2 3 ... 10

Sponsors der muliggør Dansk Paintball Forum